Zelf geld lenen via crowdfunding?
  

Logo

TrueTalk maakt marketing en innovatie weer ouderwets concreet: via ons gaan de opdrachtgevers rechtstreeks met hun doelgroep in gesprek. Dat levert echte inzichten op en versterking van de klantbeleving. Deze gesprekken vinden plaats in ons Café Bepp. Wij werken voor verschillende klanten die dicht bij de doelgroep willen staan, onder meer voor: Nuon, Wonam, RAI Amsterdam en Marktplaats. Door het innovatieve concept van Café Bepp groeit TrueTalk hard. Om deze groei te borgen en te versterken, hebben wij extra werkkapitaal nodig. Met het Beppfund werven wij voor begin juli 2016 via crowdfunding € 20.000,-. Over TrueTalk We praten niet over, maar mét de markt. TrueTalk v.o.f. is een bureau voor inzichtgedreven marketing. Onze klanten ontwikkelen succesvolle diensten en innovaties. Ons onderscheidend vermogen? We helpen onze opdrachtgevers om zelf in gesprek te gaan met hun doelgroepen. Want alle moderne tools ten spijt: een echt gesprek blijft toch de beste manier om de markt te doorgronden: TrueTalk! We leveren daardoor geen rapporten met powerpoints en grafieken, maar gewoon echte marktkennis. Nilofar Feizi en Bart van de Ven runnen de tent, aangevuld met freelancers. Zie http://www.truetalk.nl. Wat is Café Bepp? Met ons concept Café Bepp maken wij het mogelijk om altijd en overal marktkennis op te doen. Daarmee kunnen bedrijven sneller en betere diensten ontwikkelen. De kern: Café Bepp is een gezellige café-achtige setting, die wij snel en op elke plek kunnen opbouwen. Bijvoorbeeld op beurzen en in winkelcentra. In Café Bepp gaan bedrijven, bij een kop koffie, met hun klanten in gesprek. Op een simpele en aantrekkelijke manier doen zij zo inzichten op. De rechtstreekse en ongedwongen ontmoeting versterkt hun klantbeleving. Vooraf bereiden wij de Café Bepp-sessie voor met een krachtige gespreksleidraad en de juiste locatie. Achteraf helpen wij de teams in een workshop met de analyse. Met Café Bepp versnellen bedrijven hun marketing- en innovatieprocessen, waarmee de kans op ‘foute introducties’ is verkleind. Dat is ze wat waard! Wat is onze bijdrage? Met onze producten maken wij de klantdialoog makkelijk en krachtig. We maken het makkelijk door bedrijven alles uit handen te nemen. We maken het krachtig door inzet van onze vaste methodieken op het gebied van marketing, marktonderzoek en change management. We hebben vaste producten overzichtelijk in een menukaart gezet. Waarom? Bedrijven willen snelheid en geen ingewikkelde consultancy. Kijk voor (voor)beelden op: http://www.cafebepp.com. De markt van Café Bepp Twee markttrends: 1. De wereld verandert razendsnel. Bedrijven kiezen daarom voor permanent innoveren en minder voor lange termijnplanning. ‘Agile’ is het toverwoord. 2. De klant is (weer) de baas. Grote bedrijven doen alles om nog meer aan te sluiten bij de wensen van de klant. De toenemende behoefte aan (het onder de knie krijgen van de) klantdialoog wordt een enkele keer zelf opgepakt en soms ingevuld door een marktonderzoeker of innovatieconsultant. In de wereld van marketing en innovatie bestaan geen specialisten op het gebied van validatie en klantdialoog. Behalve ééntje dan… Voor wie werken wij? We werken met name voor corporates, die dichter op de klant willen komen. Binnen die bedrijven bedienen we innovatieteams, marketingorganisaties en marktonderzoekers. Zie voor namen: http://cafebepp.com/klanten Zie voor artikelen in FD, MarketingTribune en Adformatie: http://cafebepp.com/media Onze sales en marketingstrategie: In 2016 en 2017 zetten we in op aquisitie van nieuwe stabiele klanten. De Salesfunnel in drie stappen: - Bedrijven zijn aangenaam verrast door onze voorbeelden (prospect), - ze doen een proefproject (cliënt), - en nemen ons daarna op in het innovatieproces (stable client), ondersteund met trainingen. Wie zijn dat? Prospects: alle corporates van Nederland die sneller willen innoveren. Voorbeelden: Feenstra, Flora Holland, Nationale Nederlanden, Nestlé, TomTom. Stable clients zijn : Marktplaats, Nuon, Rai Amsterdam, Wonam. Doel van de lening: Investeren in sales en marketing Wij geloven in stabiele autonome groei met kortetermijn-investeringen. Ze leiden direct tot groei van het aantal klanten en de omzet. Alle energie is gericht op sales en marketing van Café Bepp. Waarvoor is de gevraagde € 20.000 bedoeld? Voor werkkapitaal. Onze klanten hebben betaaltermijnen van 45 tot 60 dagen. Er dreigt vertraging voor de sales- en marketingsacties in 2016 en 2017, doordat we niet alles uit de kas kunnen betalen. Waar geven wij ons geld aan uit? Wat marketing betreft werken we aan productontwikkeling. Beppevents (relatie-events), lidmaatschap van een netwerkorganisatie en online aanwezigheid. Sales versterken we kwantitatief met een crm-systeem en kwalitatief met trainingen en coaching. De cijfers In 2015 is een omzet behaald van 111K met opdrachten variërend van € 750 tot € 8.500 per klant. Deze omzet was kostendekkend inclusief een lage arbeidsbeloning per partner. De prognose voor 2016 is 200K met een hogere omzet per klant variërend van € 3.500 tot € 24.000 per klant. De orderintake tot en met 1 april 2016 is 49K. Beide vennoten hebben partners met een eigen inkomen die voldoende is om momenteel de privélasten te kunnen dragen. 2015 2016 2017 Omzet 111.000 200.000 400.000 Inkoop -26.000 -30.000 -100.000 Brutomarge 85.000 170.000 300.000 Overhead. -30.000 -31.000 -50.000 Sales/mark. -25.000 -30.000 -30.000 Rente MB -1.200 -1.200 Winst 30.000 107.800 218.800 Loon -30.000 -60.000 -90.000 Aflossing 0 -5.000 -10.000 Overwinst 0 42.800 118.800 Wat bieden wij de investeerders? - 6% rendement per jaar en aflossing van de investering in 2 jaar. - Transparantie: het is wat het is. - Deelname aan een innovatief en positief concept. - 10% korting op dienstverlening van TrueTalk en Café Bepp bij >2,5K investering. Investeringsrisico : A Financieringsduur : 24 maanden Rente : 6.00% De ondernemer Bart Nilofar Feizi en Bart van de Ven zijn de baas van TrueTalk. Nilofar (1990) is vijf jaar onderneemster, onderbouwd met haar Master of Marketing. Ze is vanaf de start van Café Bepp betrokken, sinds 1,5 jaar als compagnon. Haar passies naast TrueTalk: reizen, familie(-restaurant) en festivals. Bart (1971) heeft TrueTalk opgebouwd vanuit zijn ervaring in marketing, marktonderzoek en changemanagement. Zijn passies naast TrueTalk: varen, Amsterdam en het veel te burgerlijke gezinsleven.

(adv) Investeer snel en eenvoudig op het platform
met het grootste aanbod van Nederland.
Projectnaam Beppfund
Projectlink Ga naar project
Plaatsingsdatum 19-04-2016
Type financiering Lening
Streefbedrag € 20.000
Rente 6,00%
Looptijd (in maanden) 24 maanden
Branche Dienstverlening
Organisatievorm Vennootschap onder firma
Ontwikkelfase Volwassen
Doel van investering Werkkapitaal

TrueTalk maakt marketing en innovatie weer ouderwets concreet: via ons gaan de opdrachtgevers rechtstreeks met hun doelgroep in gesprek. Dat levert echte inzichten op en versterking van de klantbeleving. Deze gesprekken vinden plaats in ons Café Bepp. Wij werken voor verschillende klanten die dicht bij de doelgroep willen staan, onder meer voor: Nuon, Wonam, RAI Amsterdam en Marktplaats. Door het innovatieve concept van Café Bepp groeit TrueTalk hard. Om deze groei te borgen en te versterken, hebben wij extra werkkapitaal nodig. Met het Beppfund werven wij voor begin juli 2016 via crowdfunding € 20.000,-. Over TrueTalk We praten niet over, maar mét de markt. TrueTalk v.o.f. is een bureau voor inzichtgedreven marketing. Onze klanten ontwikkelen succesvolle diensten en innovaties. Ons onderscheidend vermogen? We helpen onze opdrachtgevers om zelf in gesprek te gaan met hun doelgroepen. Want alle moderne tools ten spijt: een echt gesprek blijft toch de beste manier om de markt te doorgronden: TrueTalk! We leveren daardoor geen rapporten met powerpoints en grafieken, maar gewoon echte marktkennis. Nilofar Feizi en Bart van de Ven runnen de tent, aangevuld met freelancers. Zie http://www.truetalk.nl. Wat is Café Bepp? Met ons concept Café Bepp maken wij het mogelijk om altijd en overal marktkennis op te doen. Daarmee kunnen bedrijven sneller en betere diensten ontwikkelen. De kern: Café Bepp is een gezellige café-achtige setting, die wij snel en op elke plek kunnen opbouwen. Bijvoorbeeld op beurzen en in winkelcentra. In Café Bepp gaan bedrijven, bij een kop koffie, met hun klanten in gesprek. Op een simpele en aantrekkelijke manier doen zij zo inzichten op. De rechtstreekse en ongedwongen ontmoeting versterkt hun klantbeleving. Vooraf bereiden wij de Café Bepp-sessie voor met een krachtige gespreksleidraad en de juiste locatie. Achteraf helpen wij de teams in een workshop met de analyse. Met Café Bepp versnellen bedrijven hun marketing- en innovatieprocessen, waarmee de kans op ‘foute introducties’ is verkleind. Dat is ze wat waard! Wat is onze bijdrage? Met onze producten maken wij de klantdialoog makkelijk en krachtig. We maken het makkelijk door bedrijven alles uit handen te nemen. We maken het krachtig door inzet van onze vaste methodieken op het gebied van marketing, marktonderzoek en change management. We hebben vaste producten overzichtelijk in een menukaart gezet. Waarom? Bedrijven willen snelheid en geen ingewikkelde consultancy. Kijk voor (voor)beelden op: http://www.cafebepp.com. De markt van Café Bepp Twee markttrends: 1. De wereld verandert razendsnel. Bedrijven kiezen daarom voor permanent innoveren en minder voor lange termijnplanning. ‘Agile’ is het toverwoord. 2. De klant is (weer) de baas. Grote bedrijven doen alles om nog meer aan te sluiten bij de wensen van de klant. De toenemende behoefte aan (het onder de knie krijgen van de) klantdialoog wordt een enkele keer zelf opgepakt en soms ingevuld door een marktonderzoeker of innovatieconsultant. In de wereld van marketing en innovatie bestaan geen specialisten op het gebied van validatie en klantdialoog. Behalve ééntje dan… Voor wie werken wij? We werken met name voor corporates, die dichter op de klant willen komen. Binnen die bedrijven bedienen we innovatieteams, marketingorganisaties en marktonderzoekers. Zie voor namen: http://cafebepp.com/klanten Zie voor artikelen in FD, MarketingTribune en Adformatie: http://cafebepp.com/media Onze sales en marketingstrategie: In 2016 en 2017 zetten we in op aquisitie van nieuwe stabiele klanten. De Salesfunnel in drie stappen: - Bedrijven zijn aangenaam verrast door onze voorbeelden (prospect), - ze doen een proefproject (cliënt), - en nemen ons daarna op in het innovatieproces (stable client), ondersteund met trainingen. Wie zijn dat? Prospects: alle corporates van Nederland die sneller willen innoveren. Voorbeelden: Feenstra, Flora Holland, Nationale Nederlanden, Nestlé, TomTom. Stable clients zijn : Marktplaats, Nuon, Rai Amsterdam, Wonam. Doel van de lening: Investeren in sales en marketing Wij geloven in stabiele autonome groei met kortetermijn-investeringen. Ze leiden direct tot groei van het aantal klanten en de omzet. Alle energie is gericht op sales en marketing van Café Bepp. Waarvoor is de gevraagde € 20.000 bedoeld? Voor werkkapitaal. Onze klanten hebben betaaltermijnen van 45 tot 60 dagen. Er dreigt vertraging voor de sales- en marketingsacties in 2016 en 2017, doordat we niet alles uit de kas kunnen betalen. Waar geven wij ons geld aan uit? Wat marketing betreft werken we aan productontwikkeling. Beppevents (relatie-events), lidmaatschap van een netwerkorganisatie en online aanwezigheid. Sales versterken we kwantitatief met een crm-systeem en kwalitatief met trainingen en coaching. De cijfers In 2015 is een omzet behaald van 111K met opdrachten variërend van € 750 tot € 8.500 per klant. Deze omzet was kostendekkend inclusief een lage arbeidsbeloning per partner. De prognose voor 2016 is 200K met een hogere omzet per klant variërend van € 3.500 tot € 24.000 per klant. De orderintake tot en met 1 april 2016 is 49K. Beide vennoten hebben partners met een eigen inkomen die voldoende is om momenteel de privélasten te kunnen dragen. 2015 2016 2017 Omzet 111.000 200.000 400.000 Inkoop -26.000 -30.000 -100.000 Brutomarge 85.000 170.000 300.000 Overhead. -30.000 -31.000 -50.000 Sales/mark. -25.000 -30.000 -30.000 Rente MB -1.200 -1.200 Winst 30.000 107.800 218.800 Loon -30.000 -60.000 -90.000 Aflossing 0 -5.000 -10.000 Overwinst 0 42.800 118.800 Wat bieden wij de investeerders? - 6% rendement per jaar en aflossing van de investering in 2 jaar. - Transparantie: het is wat het is. - Deelname aan een innovatief en positief concept. - 10% korting op dienstverlening van TrueTalk en Café Bepp bij >2,5K investering. Investeringsrisico : A Financieringsduur : 24 maanden Rente : 6.00% De ondernemer Bart Nilofar Feizi en Bart van de Ven zijn de baas van TrueTalk. Nilofar (1990) is vijf jaar onderneemster, onderbouwd met haar Master of Marketing. Ze is vanaf de start van Café Bepp betrokken, sinds 1,5 jaar als compagnon. Haar passies naast TrueTalk: reizen, familie(-restaurant) en festivals. Bart (1971) heeft TrueTalk opgebouwd vanuit zijn ervaring in marketing, marktonderzoek en changemanagement. Zijn passies naast TrueTalk: varen, Amsterdam en het veel te burgerlijke gezinsleven.

Bron: Moneybrothers d.d. 19-04-2016 Disclaimer: De beschrijving is letterlijk overgenomen van bovenstaande Bron en (eventueel) gecorrigeerd voor Persoonsgevens. Beek & Linden B.V. kan niet aansprakelijk worden gehouden voor de inhoud van deze beschrijving. Eigenaar van het project kan via Crowdfundmarkt een verzoek indienen om de beschrijving te verwijderen van deze pagina.

Platform Moneybrothers
Platformlink Ga naar Moneybrothers
Oprichtingsjaar platform 2015
Minimum investeringsbedrag € 250 per project
Investeringskosten Eenmalige administratiefee 0,9% van uw investering; staffelkorting op investeringen boven € 15.000

Lening - 6,00%

€133.575 / €205.500

Oneplanetcrowd

Lening - 7,00%

€960.000 / €1.200.000

Oneplanetcrowd

Lening - 8,99%

€0 / €15.000

Funding Circle

Lening - 12,99%

€26.500 / €50.000

Funding Circle

Lening - 8,00%

€27.600 / €120.000

Geldvoorelkaar

Lening - 7,00%

€58.100 / €830.000

Geldvoorelkaar