Zelf geld lenen via crowdfunding?
  

Logo

Kamphorst Administratiesinvesteer


Familiebedrijf Kamphorst Administraties groeit en daarom is het tijd voor een geheel nieuw kantoorpand. Kamphorst Administraties v.o.f. is een succesvol administratiekantoor nabij Apeldoorn. Het administratiekantoor is opericht door Thea Kamphorst en sinds respectievelijk 2011 en 2017 zijn haar zonen Stefan en Sander in het bedrijf gestapt. Kamphorst & Kamphorst & Kamphorst is dus echt een familiebedrijf en dit zorgt voor veel vertrouwen van ondernemers. De sfeer is goed en het team kan snel werken. Sinds de komst van Sander in het bedrijf is er een nog betere werkverdeling mogelijk waardoor er een snelle groei ingezet is. Om deze groei bij te benen is nu besloten om een nieuw kantoor te laten bouwen en is er geïnvesteerd in de uitbreiding en verbetering van het kantoor. Om de laatste fase van deze bouw te realiseren is Kamphorst Administraties v.o.f. op zoek naar een lening van € 30.000,- gedurende 24 maanden. In ruil bieden zij investeerders een rentepercentage aan van 6% Het Bedrijf Kamphorst Administraties is een administratiekantoor gespecialiseerd in MKB, ZZP, BV's en holdingen. Kamphorst Administraties is al jaren hét adres voor zzp-ers en ondernemers die hun administratie en belastingaangifte graag door deskundigen laten uitvoeren. Het kantoor verzorgt de totale boekhouding, de aangifte omzetbelasting (btw) en de aangifte inkomstenbelasting. Het ondersteunen bij de boekhouding wordt al naargelang de wensen van de ondernemer op een ondersteunende of een volledig ontzorgende manier uitgevoerd. Kamphorst Administraties is een echt familiebedrijf. Het administratiekantoor is opgericht door Thea Kamphorst en haar twee zonen, Stefan en Sander Kamphorst zijn later ingestapt. Gezamenlijk beschikken de Kamphorsten over kennis van meer dan twintig boekhoudprogramma's en dit maakt ze een erg aantrekkelijke partij voor een brede doelgroep.Kamphorst & Kamphorst & Kamphorst is familiebedrijf van drie gepassioneerde en gedreven professionals, die zich met plezier over uw boekhouding buigen. De liefde voor cijfers zit in de genen! Organisatie Kamphorst Administraties is een v.o.f. gevestigd in Beemte Broekland (Apeldoorn). Thea Kamphorst begon het kantoor in 2006 als eenmanszaak en in 2011 stapte Stefan in het bedrijf en werd het een v.o.f. Met de komst van van Sander in 2017 is het team nu compleet. Thea en Stefan zijn beide register belastingconsulent, aangesloten bij het Register Belastingadviseurs. Omzet en Groei Het gaat goed met Kamphorst Administraties v.o.f. nu Sander ook werkzaam is kan er nog sneller gewerkt worden en dit is merkbaar in de gerealiseerde omzet. Sander houdt zich vooral bezig met de vooradministratie zodat Thea en Stefan de aangiften kunnen doen. Deze profesionele aanpak heeft al gezorgd voor een groei van het aantal klanten en dit vereist een groter en ook ander type uitstraling van het kantoor. Er is besloten om het huidige kantoor volledig te vervangen door een nieuw pand op hetzelfde adres. Omdat het pand nog dichter tegen de A50 ligt dan het oude kantoor is er veel geluidsisolatie nodig, ook zijn er zonnepanelen geplaatst zodat Kamphorst Administraties laat zien haar verantwoordelijkheid te nemen en van deze tijd te zijn. Financieringsbehoefte Kamphorst Administraties v.o.f. is bezig met een grondige vernieuwing van hun kantoor. Op het huidige adres is een geheel nieuw kantoorpand gerealiseerd. Met de komst van de derde vennoot Sander Kamphorst werd de bestaande locatie te klein en was het tijd om te investeren in de uitbreiding en verbetering van het kantoor. Kamphorst Administraties v.o.f. is bezig met de bouw van een nieuw kantoorpand en op zoek naar € 30.000,- om de laatste fase van de bouw te kunnen realiseren. De totale financieringsbehoefte bedraagt € 90.000,- en € 60.000,- is door de ondernemers zelf gefinancierd. Kamphorst Administraties v.of. vraagt de investeerders van Kapitaal Op Maat een lening van € 30.000,- Lineaire aflossing gedurende 24 maanden en biedt hen in ruil een rentepercentage aan van 6% (met de optie tot vervroegd aflossen, zie tabblad Financiële informatie). Waarom crowdfunding via Kapitaal Op Maat? Als administratiekantoor weten wij wat er bij een investering komt kijken en ook crowdfunding hebben wij al voorbij zien komen. Het is ontzettend interessant om nu zelf mee te maken hoe dit werkt en deze ervaring te kunnen delen met onze klanten. Daarnaast is dit voor ons de beste mogelijkheid in deze situatie en een dergelijk bedrag. Kapitaal Op Maat werd door iemand aangeraden en het toegankelijke en transparante karakter van het platform en ook hoe we tijdens de aanmelding benaderd werden spreekt ons aan.

Investeer snel en eenvoudig op het platform met
het grootste aanbod van Nederland.
Projectnaam Kamphorst Administraties
Projectlink Ga naar project
Plaatsingsdatum 26-09-2018
Type financiering Lening
Streefbedrag € 30.000
Rente 6,00%
Looptijd (in maanden) 24 maanden
Branche Dienstverlening
Organisatievorm Vennootschap onder firma
Ontwikkelfase Volwassen
Doel van investering Werkkapitaal

Familiebedrijf Kamphorst Administraties groeit en daarom is het tijd voor een geheel nieuw kantoorpand. Kamphorst Administraties v.o.f. is een succesvol administratiekantoor nabij Apeldoorn. Het administratiekantoor is opericht door Thea Kamphorst en sinds respectievelijk 2011 en 2017 zijn haar zonen Stefan en Sander in het bedrijf gestapt. Kamphorst & Kamphorst & Kamphorst is dus echt een familiebedrijf en dit zorgt voor veel vertrouwen van ondernemers. De sfeer is goed en het team kan snel werken. Sinds de komst van Sander in het bedrijf is er een nog betere werkverdeling mogelijk waardoor er een snelle groei ingezet is. Om deze groei bij te benen is nu besloten om een nieuw kantoor te laten bouwen en is er geïnvesteerd in de uitbreiding en verbetering van het kantoor. Om de laatste fase van deze bouw te realiseren is Kamphorst Administraties v.o.f. op zoek naar een lening van € 30.000,- gedurende 24 maanden. In ruil bieden zij investeerders een rentepercentage aan van 6% Het Bedrijf Kamphorst Administraties is een administratiekantoor gespecialiseerd in MKB, ZZP, BV's en holdingen. Kamphorst Administraties is al jaren hét adres voor zzp-ers en ondernemers die hun administratie en belastingaangifte graag door deskundigen laten uitvoeren. Het kantoor verzorgt de totale boekhouding, de aangifte omzetbelasting (btw) en de aangifte inkomstenbelasting. Het ondersteunen bij de boekhouding wordt al naargelang de wensen van de ondernemer op een ondersteunende of een volledig ontzorgende manier uitgevoerd. Kamphorst Administraties is een echt familiebedrijf. Het administratiekantoor is opgericht door Thea Kamphorst en haar twee zonen, Stefan en Sander Kamphorst zijn later ingestapt. Gezamenlijk beschikken de Kamphorsten over kennis van meer dan twintig boekhoudprogramma's en dit maakt ze een erg aantrekkelijke partij voor een brede doelgroep.Kamphorst & Kamphorst & Kamphorst is familiebedrijf van drie gepassioneerde en gedreven professionals, die zich met plezier over uw boekhouding buigen. De liefde voor cijfers zit in de genen! Organisatie Kamphorst Administraties is een v.o.f. gevestigd in Beemte Broekland (Apeldoorn). Thea Kamphorst begon het kantoor in 2006 als eenmanszaak en in 2011 stapte Stefan in het bedrijf en werd het een v.o.f. Met de komst van van Sander in 2017 is het team nu compleet. Thea en Stefan zijn beide register belastingconsulent, aangesloten bij het Register Belastingadviseurs. Omzet en Groei Het gaat goed met Kamphorst Administraties v.o.f. nu Sander ook werkzaam is kan er nog sneller gewerkt worden en dit is merkbaar in de gerealiseerde omzet. Sander houdt zich vooral bezig met de vooradministratie zodat Thea en Stefan de aangiften kunnen doen. Deze profesionele aanpak heeft al gezorgd voor een groei van het aantal klanten en dit vereist een groter en ook ander type uitstraling van het kantoor. Er is besloten om het huidige kantoor volledig te vervangen door een nieuw pand op hetzelfde adres. Omdat het pand nog dichter tegen de A50 ligt dan het oude kantoor is er veel geluidsisolatie nodig, ook zijn er zonnepanelen geplaatst zodat Kamphorst Administraties laat zien haar verantwoordelijkheid te nemen en van deze tijd te zijn. Financieringsbehoefte Kamphorst Administraties v.o.f. is bezig met een grondige vernieuwing van hun kantoor. Op het huidige adres is een geheel nieuw kantoorpand gerealiseerd. Met de komst van de derde vennoot Sander Kamphorst werd de bestaande locatie te klein en was het tijd om te investeren in de uitbreiding en verbetering van het kantoor. Kamphorst Administraties v.o.f. is bezig met de bouw van een nieuw kantoorpand en op zoek naar € 30.000,- om de laatste fase van de bouw te kunnen realiseren. De totale financieringsbehoefte bedraagt € 90.000,- en € 60.000,- is door de ondernemers zelf gefinancierd. Kamphorst Administraties v.of. vraagt de investeerders van Kapitaal Op Maat een lening van € 30.000,- Lineaire aflossing gedurende 24 maanden en biedt hen in ruil een rentepercentage aan van 6% (met de optie tot vervroegd aflossen, zie tabblad Financiële informatie). Waarom crowdfunding via Kapitaal Op Maat? Als administratiekantoor weten wij wat er bij een investering komt kijken en ook crowdfunding hebben wij al voorbij zien komen. Het is ontzettend interessant om nu zelf mee te maken hoe dit werkt en deze ervaring te kunnen delen met onze klanten. Daarnaast is dit voor ons de beste mogelijkheid in deze situatie en een dergelijk bedrag. Kapitaal Op Maat werd door iemand aangeraden en het toegankelijke en transparante karakter van het platform en ook hoe we tijdens de aanmelding benaderd werden spreekt ons aan.

Bron: Kapitaalopmaat d.d. 26-09-2018 Disclaimer: De beschrijving is letterlijk overgenomen van bovenstaande Bron en (eventueel) gecorrigeerd voor Persoonsgevens. Beek & Linden B.V. kan niet aansprakelijk worden gehouden voor de inhoud van deze beschrijving. Eigenaar van het project kan via Crowdfundmarkt een verzoek indienen om de beschrijving te verwijderen van deze pagina.

Platform Kapitaalopmaat
Platformlink Ga naar Kapitaalopmaat
Oprichtingsjaar platform 2013
Minimum investeringsbedrag € 100 per project
Investeringskosten Eenmalige administratiefee 0,9% van uw investering; staffelkorting op investeringen boven € 10.000

Lening - 8,49%

€16.500 / €30.000

Funding Circle

Lening - 7,00%

€300.000 / €1.200.000

Oneplanetcrowd

Lening - 6,00%

€110.000 / €500.000

Oneplanetcrowd

Converteerbare lening

€520.000 / €2.000.000

Oneplanetcrowd

Lening - 14,99%

€6.300 / €30.000

Funding Circle

Lening - 7,00%

€0 / €600.000

Collin Crowdfund